Lietiniai su kriaušėm ir pelėsiniu sūriu




Lietiniai atsirado tiesiog iš geros nuotaikos. Kažkurį savaitgalio rytą, draugė pakvietė kartu papusryčiauti lietinių, o kadangi aš buvau gerai išsimiegosuji ir pilna teigiamos energijos, norėjau būti kūrybinga ir pasidaryti kokius nors netradicinius pusryčius, kažką gurmaniškesnio nei obuoliai ar varškė, vietoje blynelių įdaro.
Į galvą atėjo gana klasikinis kriaušių ir pelėsinio sūrio derinys. O kadangi lietiniai jau iškepti, nebedaug darbo ir liko. Beje, lietiniai gali būti patys paprasčiausi ar mėgstamiausi. Miltai, kiaušinis, pienas, druska ir cukrus - bent jau toks mano lietinių mišinys. Pieną galima keisti kefyru - irgi labai gerai.
Kadangi aš esu mėlynojo pelėsinio sūrio mėgėja, skonis man buvo super: stiprus, truputi sūrus ir tuo pačiu metu saldus nuo kriaušių.
Padažui tinka natūralus jogurtas ar grietinė - kažkas neutralaus.

Prireiks



  • 4turi lietiniai
  • didelė saldi kriaušė (dvi mažos)
  • apie 100 g mėlynojo pelesinio sūrio


Kiekiai labai individualūs: daugiau kriaušių - bus saldžiau su sūrio prieskoniu, mažiau - jausis beveik vien sūris su lengvu salstelėjimu

Na, viskas gana elementaru: kriaušę perpjauti per pusę ir supjaustyti plonais diskeliais. Ant ištiesto blyno ketvirtadalio ištelioti truputį pjaustytos kriaušės, užtrupinti sūrį ir perlenkti į keturias dalis. Apkepti keptuvėje iš abiejų pusių, kol kriaušės sušils, o sūris truputį pasilydys.

Komentarai